Loewies* wrote:
juju91 wrote:
marigo wrote:
The cities... I visited 4 big cities!let me guess, brussels, antwerp, leuven and antwerp?
You mean Brussels, Antwerp Leuven (don't know the english translation) and BRUGES ?
(you sais Antwerp twice)
Yeah!!! 
Mess with us and you'll be sleeping with the lipstics
ook van België, Limburg^^

leuk om nog een belg erbij te hebbe, 
ik verveelde mij een beetje en kheb is uitgerekend hoeveel gekende belgen er zin op missbimbo 
het zijn er 26, 27as ge mijn zus erbij teld die hier nog nix heeft gezegd ma wel een account heeft 

Jippiii
!

limburg hier
challenges altijd welkom

26-27 is toch al redelijk wa e... en wie weet zijn er nog meer van wie we het nie weten 
woow!! amai zeg, ad dus nooit verwacht da der zoveel belge ginge zijn 
n den meeste vn limburg precies ng wel 
n ik ken missbimbo btw van in den knack ofzo, ze zeide da de site ne negatieve invloed ad op kindere n vooral meiskes :S n ik dacht toen da het mss is leuk kon zyn 
n kad gelyk!!
kvind dees dus écht super 
ps, sry dak nu pas antwoord enzo mak was op vakantie + direct daarna kamp enzo:S
xx
ooh ja, voordak et vergeet: GO TIA!!!
finally ne goude medailla vo la belgica 
twas wrs wl moeilk tgn iemnd da meer dan 30 wedstryde op ry ad gewonne, ma ze eeft het toch maar gedaan 
x3

ja da is wel go tia:D nu wa het toch geen volledige vernedering voor belgië en hebben we tenminste 2 medailles; een gouden en een zilvere 

Haha, ja, hoewel ik haar kop echt ni kan zien (denk aan pizza hut reclame :s) ben ik toch blij dat we geen complete vernedering krijgen 

Jammer dat Kim Gevaert haar start miste op de 100m, anders hadden we mss drie medailles gehad! Tia was echt schitterend gisteren!
Go go belgie!

Loewies* wrote:
Haha, ja, hoewel ik haar kop echt ni kan zien (denk aan pizza hut reclame :s) ben ik toch blij dat we geen complete vernedering krijgen
hihi ja die pizzahut reclame daar krijg ik het ook wel van
zo stomme reclame ksnap da nie da ge daar aan mee wil doen
whaha!! ja da is wel, kad het er gistern ng over 
ogarme die svalik fzo, zo moete verlieze vn iemnd da vn die idiote reclamekes maakt vo pizza hut xD
xx

hihi
tis da
das wel erg
mer ja anders hadde we mer een medaille gehad
was nog neigere afgang geweest
nu emme we tenminste een zilveren en een gouden medaille
das al iets e

Jaa, 't is da
! en idd jammer van Kim Gevaert.. Maarja..

Ik ben Van België =')
Van heusden-zolder =') da ligt in Limburg xD
Grtzz 
Liza

En wat vinden jullie van "the great update" ?
xx

ik vin vooral het geizcht van de nieuwe bimbo niet mooi eigenlijk, maar er komen naar het schijnt hele goede upgrades met wel 200 kapsels en verschillende winkels waaronder een tatooshop
ik heb dus eigenlijk een dubbel gevoel, het was leuuk geweest hadden ze het gezicht niet te barbieachtig late lijke
Last edited by sashake (08-24-2008 13:36)

Ja, ze lijkt zo kinderlijk en nep.. in vergelijking met de oude bimbo zitten er geen schaduwen in enzo, ze lijkt zo plat, alleja, 2D of *** zeg je dat?
'k heb je minicity bezocht
! Ik heb er net ook 1 aangemaakt, ng maar 2 inwoners
xx

heb je net trg bezocht, en ja dat is wel het lijkt echt kinderlijk, ik vind dat ze er te kinds uitziet om zogezegd haar borsten te laten te vergrote en voor liposuctie
net zoals voor een tatoo eigenlijk, alhoewel ik het wel leuk zou vinden om zo een leuk roosje te hebben 

Haha, ja, maar heel 't probleem met miss bimbo was toch dat ze kinderen aanzetten tot bimboachtige dingen (?
) En nu ziet er er ng es uit als een 14-jarige !

ja , tis da anders zag er nog redelijk volwassen uit ale ja ongeveer, en nu ziet ze er nog jonger uit precies of het is normaal dat die jonge kinderen van 12-14 al die dingen zouden mogen doen.

Ik verschrok me rot deze morgen toen ik de veranderingen zag
Ik kwam helemaal uit de lucht gevallen! Ik moet wel zeggen dat ik nog geen enkele positievereactie op heel dit forum heb gelezen! Het missbimbo team krijgt serieus naar haar voeten. Maarja waarom moeten ze onze mooie meisjes dan in van die bratz-poppen veranderen
Ik hoop dan maar dat sashake gelijk heeft over al die andere "goede" updates!

ja ik viel ook uit de lucht toen ik dit de eerste keer zag.
en ik heb dat van de veranderingen gelezen in de grown-uplounge
en in deze link staat dat van de veranderingen http://www2.missbimbo.com/forum/t59563, … esigns.htm
en ik hoop ook dat ze effenag komen, want anders is er alleen maar verandert in slechte zin